Sabtu, 7 Jun 2014

T-shirt baru

Hari tu (posting bertarikh 13 Mei) aku kata aku tak nak beli t-shirt lagi kan? Sebab tak muat almari.
.
Aku dah terlupa janji pada diri aku sendiri, sebab aku beli juga t-shirt tangan panjang Cytology Association masa aku menghadiri seminar kat Summit. Sebabnya, aku tengok kain t-shirt tu lembut ke kulit aku, tangan panjang pulak tu, sangat sesuai untuk joging di petang yang panas, sebab kain dia tak tebal macam t-shirt joging aku yang lain-lain tu. Kaler aje kelabu asap. Plan asal nak warna hitam, tapi yang hitam tak de tangan panjang.
.
Lagipun aku nak tolong persatuan. Kalau aku tak beli, siapa yang nak beli? Aku tanya kat staf aku yang sama-sama pergi seminar hari tu, sorang pun tak beli. Haaa....tak kesian ke kat adik yang jual tu. Muka tercongok je depan pintu hall jual barang. Sekurang-kurangnya bila aku beli, hilang sikit rasa penat adik yang jual t-shirt tu.
.
Kan...maknanya, I have a strong reason to buy the t-shirt.
.
Mungkin aku patut buang sesetengah t-shirt joging aku yang ada tanda sebab kena getah pisang tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan