Jumaat, 20 Jun 2014

Makan menyambut puasa

Jamuan makan tengahari sempena nak menyambut bulan puasa. Courtesy of Haji Mastam, Kak Saba and yours truly.

Siapa yang tak nak makan bila diajak makan tu, tak mengapalah. Aku tak kecik hati pun.

Ze Bozz tak ada hari ni. Meeting di KL. Ada special request supaya makan ni dibuat semasa Ze Bozz tak ada. Aku malas nak kata apa. Ikut je lah.  Ada Ze Bozz ke, tak ada ke, tak jadi masalah. Yang buat masalah sebenarnya staff tu sendiri yang banyak songeh.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan