Rasa macam larat nak berjoging di petang Ramadhan ni. Tapi aku suspen pulak. 1. Suspen dengan anjing. 2. Suspen dengan mata yang memerhati aku joging di bulan puasa. Tapi aku dah dapat balasan email dari Deo Runner. Dia cakap training and run during fasting month is possible. Ada satu blog yang bercerita tentang training during fasting period. Seelok-eloknya training sebelum sahur (aku takut pulak nak berlari dalam gelap, lain la kalau ada treadmill dalam rumah) ataupun just before berbuka. The later option is possible. Nanti laa....
Tiada ulasan:
Catat Ulasan